Sunday, August 30, 2009

Iklan rumah sewa ditutup lagi

Pandangan deretan rumah dari jalan utama di Fasa 11, Taman Puncak Jalil, Kuala Lumpur, tidak lama dulu.

MUKABUMI 30 Ogos _ Iklan rumah sewa di Puncak Jalil yang dibuka semula pada empat hari lalu di blog ini, hari ini ditutup semula selepas sepasang suami isteri mengesahkan mahu menyewanya mulai 1 September ini.
Pasangan muda Melayu yang bekerja di Kuala Lumpur dan Subang Jaya itu turut membayar cengkeram (booking) kelmarin sebelum membayar desposit penuh sewaktu mengambil kunci rumah esok.
"Penyewa bekerja sebagai pegawai pertanian manakala isterinya adalah pekerja swasta di syarikat komputer di Subang Jaya," kata Mutakalim dalam kenyataan akhbarnya kepada blog ini di sini hari ini.
Sehubungan itu, katanya, permintaan beberapa orang lain untuk menyewa rumah itu terpaksa ditolak memandangkan pasangan tersebut terlebih dahulu membayar booking.
Bagaimanapun, Mutakalim berkata, beliau mengucapkan terima kasih atas minat dan keprihatinan yang ditunjukkan orang ramai sama ada melalui panggilan telefon atau komen dalam blog ini.
Rumah sewa berkenaan ialah rumah teres setingkat di Taman Puncak Jalil Fasa 11 yang kedudukannya di tengah-tengah atau berhampiran antara Putrajaya, Cheras, Sri Petaling, Puchong, Subang Jaya, Dengkil, Sepang dan Bangi.
Ia mula disewakan sejak Januari 2009 dengan harga RM500 sebulan namun kini ia dinaikkan kepada RM550 sebulan kepada penyewa baru.

5 comments:

ummu said...

assalamualaikum Tuan,
tuana da rumah untuk disewakan di Kuantan,Pahang tak?kalau boleh tempat yang tak kena banjir.tq

Raja Rusia said...

murah rezeki tuan :)

Ziarah76 said...

Ummu masyitah,
stakat ni, kat puncak jalil tu je satu umah sewa kami...hehe

raja rusia,
alhamdulillah

mamadhea said...

salam

ada lagi tak umah teres setingkat di puncak jalil nie...utk disewa...urgent!!

if ada PM sy..or cll la 0129711291

Ixora Azura said...

Salam..Sy mncari rumah sewa di sekitar area puncak jalil.. Budget sewa rm600 kebawah..Jika ada mtk tolong hubungi email kpd saya, ciara3103@gmail.com.. Terima kasih

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails