Tuesday, August 18, 2009

Alhamdulillah, syukur

BANYAK perkara yang terjadi pada aku sejak akhir-akhir ini cukup mencemaskan hingga ada yang menyebabkan aku tak boleh tidur lena malam memikirkannya.
Tapi bila pikir balik, kena syukur banyak2. Alhamdulillah syukur....



Ya Allah berikan lah taufik dan hidayah kepada hamba-Mu yang lemah ini...

5 comments:

azharjaafar said...

Ape ke hal?

Aku pun rasa macam tu sejak seminggu dua nih.. Banyak dosa aku nih..

Ummu Fatimah said...

Ana pun seminggu dua ni ditimpa bencana. Tapi ana sentiasa yakin setiap yg berlaku itu tentu ada hikmahNya. Mungkin kifarah atas dosa2 ana atau mungkin juga Allah ingin gantikan yg lebih baik. Wallahualam.

Syamsulfaiz said...

Kadang-kadang perasaan gundah gulana ni boleh datang tiba2. Contoh bila aku keluar rumah pagi tadi tiba-tiba hati berdebar-debar. Terus aku berhati2 memandu dan berjalan hari ni.

mutakalim said...

azhar,
kita serupa la, tapi benda yg mencemaskan kita mungkin berlainan.

ummu fatimah,
mmg banyak dosa saya ni, semoga jadi kifarah la ni.

Along,
betul la long, tetiba je datang. Yg bagusnya, ia buat kita berhati2

Anonymous said...

he style has lived much longer than its Abercrombie clothing counterparts from the 1980s; it may be because of its relatively abercrombie Jeans inoffensive style or because people just love Abercrombie Pants animals, but it's less frowned upon.Today you can find high quality blanket and sheet Abercrombie Tees sets in a cheetah print. These are common enough that you could even go to a department store and find them, Abercrombie Shorts so you should have no problem finding cheetah printed sheets and blankets if they are what you are looking for. These can be a great accent to a more contemporary home theme Abercrombie Sweaters , though obviously are not great for homes that are more conservatively or classically decorated. Curtains that have this type of pattern are more difficult to come by.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails