Wednesday, March 3, 2010

Pelik la pulak

Rasa macam sikit pelik tengok cili import dari Thailand kat bawah. Kalau guna imaginasi iaitu bayangkan pandangan dari tepi seseorang maka lengkok tengah tu macam tangan pulak. Tak gitu?




Ada nampak macam orang tengah qiam dalam solat dari pandangan tepi tak? Tapi agak terbongkok. Tawajuh lebih...
Apapun cili dah kena ngap buat ulam!... tak brapa pedas aarr.

11 comments:

azharjaafar said...

Cili beriman..

Nadri said...

cili tu berbentuk begitu akibat mutasi agaknya..

Abang Ben said...

ada ke cili tak beriman?

seorangnenektua said...

itu bukan cili lari bentuk ke? dan cili itu biar bagaimana bentuk mereka,tidaklah mereka berhenti berzikir!

ziarah76 said...

azhar,
cili tu bukan mazhab maliki, sbb kalau maliki, 2 tangan turun straight ke bawah bila solat. hohoho...(Anyway, 4 mazhab semua betul. Jgn tambah mazhab baru sudah).

Nadri,
mutasi? saya dah makan abis.

Ben,
takde, cili tak pedas ada la.

Nenek,
dia berhenti zikir bila ajalnya sampai.

--Waallahualam.

オテモヤン said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anak Pendang Sekeluarga said...

salam,skrg Allah swt guna makhluknye yg lain spya kita dpt ingt padanye,sebebenarnye,keje bawa manusia ingt pada Allah nie keje manusia,tapi atas kecuaian manusia,Allah guna makhluk yg lain ,supaya manusia tgk bende2 nie,maka akan teringat die kpd p-enciptaatnye....semoga Allah ampunkan kite semua....

Alhadi Management said...

pepatah siapa yg makan cili terasa pedas tak bole pakai la ye sini...

ziarah76 said...

alhadi,
pedas sikit2 je..hehe

syukri said...

orang tak solat laaaagii pelik...

syukri said...

orang tak solat,laaagii pelikkk...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails