Monday, November 23, 2009

Balik kampung

Sumaiyah check tempat nak loading barang... nak loading barang yg malas nih. 

Insya-Allah, kami sekeluarga hari ni bercadang nak balik kampung di Selangor. Plannya balik lepas habis waktu kerja. Al maklum lah, sekarang dah cuti sekolah dan tak lama lagi nak raya Aidiladha jadi terus beraya lah di kampung.
Kelebihan aku ialah, orang rumah surirumah sepenuh masa jadi boleh lah duduk di kampung lama sikit tak perlu nak kalut-kalut ambik cuti, tinggal aku punya cuti je la yg kena adjust. Budak2 ni pulak boleh la puas jumpa atuk diorang.
Doakan kami. Semoga Allah permudahkan perjalanan kami.

3 comments:

FakirFikir said...

Selamat balik kampung

Ishak Zaini said...

Aslmkm..

cek pe2 yg patut..
praktikkan adab perjalanan..
insyaAllah.. moga selamat sampai..
kem salamm kat famili di kampung.. hehe..

ziarah76 said...

fakirfikir,
terima kasih..

ishak,
terima kasih. insya-Allah.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails