Monday, January 18, 2010

Aktiviti masa terluang


Aktiviti baru masa lapang anak-anak,belaja bawak basikal



Al maklum lah, dapat basikal baru...



Jatuh brapa kali dia ni..





Baru2 ni makan kat luar... punya lama menunggu order sampai, sampai tertido Farhah. Tu yang malas nak makan kat luar, masa terbuang...

11 comments:

ahliacikgukhairul said...

haha.. nampak enjoy sungguh diorg.. sian farhah sampai tertido2..

KiLaT said...

gua ada lima sederet. habis pencak silat gua buka.. semoga Allah pilih dari keturunan gua dan tuan bangunnya dae2 agama Allah.

ziarah76 said...

Puan Hajah,
Alhamdulillah la...seronok depa tu


kilat,
Lu memang karkun produktif menambah umat Nabi S.A.W. Alhamdulillah tu, Allah bagi.
Amin... semua jadi dae2.

hainur hapis said...

Assalamualaikum bang

Jazaka Allah Khir komen di blog ana


saya tak rakam byn maulana syamim mlm td

dulu ada perakam mp3, mana hilang ntah huhu

doakan,

Assalamualaikum

ziarah76 said...

hainur,
takpe, jazakallah.
same2 kita doa...

Syamsulfaiz said...

Teringat basikal BMX aku dulu..
Semoga budak2 ni dapat pengalaman indah.

NADRI a.k.a Ayah Aiman said...

kedai makan tu kat maner bro???

ابن زين الرمباوي said...

basikal anak saya dah 6 bulan rosak tak sempat repair lagi..

ziarah76 said...

Along,
anak aku dah terlanggar tembok sekali, yg lawaknya sebelah tu ada orang tengah makan. Terkejut la budak2 yg makan tu kat taman tu. Nasib baik, alhamdulillah takde apa2,
haahhh.. tu pun kenangan yg anak aku boleh ingat la kot. hehe
--aku dulu pun ada BMX, warna crome.

Nadri,
jgn risau tu bukan kedai awak. Kawan makan kat kedai yg terkenal di Kempas iaitu kedai 'Kawanku Tomyam' (translate kpd Inggeris baru dapat tahu nama sebenar dia).

ibnuzain,
tak sempat takpe, sibuk sungguh dgn takaza agama la katakan, insya-Allah.
hantar kedai je baskal tu, biar kedai betolkan

Ishak Zaini said...

Aslmkm..

semoga berbahagia.. :)

ziarah76 said...

ishak zaini,
amin...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails