Tuesday, July 13, 2010

Bertunang punya cerita

Sabtu lepas, sorang adik laki bertunang dgn orang Sungai Rambai Melaka. Jadi berbondong-bondong la kami ahli keluarga, adik beradik, saudara mara ke situ.

Sireh junjung... sapa suka makan sireh mmg meleleh air liur. jgn makan bunga sudah


di rumah keluarga belah perempuan, hantaran ada strawberry


almaklumlah keluarga ramai, adik beradik kami je brpa ramai, dah beranak pinak pun ramai, jadi terpaksa sewa bas


aiiii... farhah macam marah je?



jamuan asam pedas melaka mmg kaw...


banyak makan jajan budak ni...

Tapi selepas tu, kami menyusul ke suatu destinasi yang menarik dan tak kurang hebatnya... nak tahu ke mana... tungguuu next entry.

4 comments:

Ishak Zaini said...

Assalamu'alaikum..

Selamat bertemu kembali di alam maya.. salam bersambut, ukhwah bertaut..

Alhamdulillah syukur majlis berlangsung dengan selamat..

moga dipermudahkan urusan jodoh..

ziarah76 said...

Waalaikum salam ustaz

alhamdulillah... jazakumullah khair

mudah-mudahan dipermudahkan juga anta

IBNU ARAHMAN said...

salam
gmbar yg ke-3 tu ust nizam teluk pnglima garang kan..
ada ke blog dia?

Ziarah76 said...

Ibnu Rahman,
dia tu adik saya..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails