Monday, May 24, 2010

Jemaah pedal

 

JUMAAT lepas, marhalah kami menerima kunjungan istimewa rombongan jemaah pedal 4 bulan jalan kaki yang meredakan kemurkaan Allah.

 

Antara yang nusrah termasuk Sumaiyah..

Jemaah bergerak ke route seterusnya...pergerakan mereka jadi sumber hidayat

Doakan saya untuk juga dapat korban di jalan Allah.... lagi dan lagi...

11 comments:

musa said...

Sesiapa yang pernah keluar jemaah jalan kaki, pasti akan berusaha keluar lagi kalan kaki, kerana nusroh Allah tidak sama dengan keluar jemaah biasa

ahlia azharjaafar said...

Salam tuan...betul tu tuan Haji..nusrah Allah pada org yg ditinggalkan pun luar biasa gak..insyaAllah pas ni nk targhib hubby 4bulan pedal..:)

ziarah76 said...

Hj musa,
saya yg tengok depa pedal pun terasa semacam, rasa nak keluar pedal jugak, insya-Allah.

Ahlia AJ,
seorang ahli jemaah pedal ni Abdul Razak pernah keluar satu jemaah dengan Azhar selama 4 bulan di Holland tahun lepas.
Saya bagitau dia, Azhar tengah keluar pedal jugak.

musa said...

Jemaah Holland lepas balik Malaysia, mereka keluar di Langkawi naik feri ikut Kuala Kedah, sayalah yang khidmat jemaah itu membeli tiket dan menyimpan kereta di rumah saya, bila pulang saya khidmat cari kenderaan untuk mereka, saya masih ingat azhar pun ada dalam jemaah tersebut, dia pun masih ingat pada saya.

akuhuduh said...

kalu saya dulu pernah jugak pedal...tapi makan pedal ayam jer la huhuhu

hainur hapis said...

Jazaka Allah Khir

kita sama2 doa utk mereka Insya Allah

Amin...

ziarah76 said...

Hj Musa,
masya-Allah, semoga Allah terima pengorbanan tuan haji.

huduh,
kalau camtu, tongkeng ayam suka makan tak?

hainur hapis,
ameen ya rabbal alameen

ahlia hubbee said...

salam

mengalir airmata saya melihat gambar2 mereka yg terpilih utk berhijrah dgn berjalan kaki itu..

moga Allah swt pilih hubbee saya dan anak2 saya utk buat usaha sebegitu..malah lebih lagi..

jazakallahu khoir for the photos...

sungguh cemburu dgn mereka...

azharjaafar said...

Hj Razak yang memakai spek mata hitam di atas batu yang hitam di malam yang gelap..

huzazi said...

Salam tuan.
Boleh saya copy & paste gambar jemaah pedal tu dlm blog saya.
mhuzazi.blogspot.com. ...?

Ziarah76 said...

huzazi,
boleh, silakan...
moga bermanfaat.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails