Monday, July 18, 2011

Kisah anak-anak...

بسم الله الرحمن الرحيم


Farhah dgn hadiah basikal barunya....


baru nak blaja bawak


Abg dia dah lama jadi rider....


Tahniah la dik, baru hari ke-2 belaja dah boleh bawak...




Talhah tumpang gembira...



Sumaiyah genap 3 tahun


kasi potong...


11 comments:

Cikgu Sue [CS] said...

tetiba terasa yang Sumayyah ni ada iras Izzah..dh sepupu kan =)

Marina Ali said...

Anak2 penyeri kehidupan,ketika penat menjalar disegenap tubuh badan,bila sahaja melihat senyuman dan keletah mereka,semuanya terasa hilang,lebih2 lagi bila tengok si baby yang montok tu,issh geramnya macam nak cubit2 pipinya tu,nama pulak aduhai tak tahan tu Talhah....(nama sahabah),yang terbaik :)

Dr. Ben said...

bila sumaiyyah saya nak jumpa sumaiyah awak?

abu zarim said...

masyaAllah,,,moga mnjadi penyeri hgga ke syurga,,,insyaAllah

Peluncur Islam said...

gembira sangat terasa melihat anak-anak...cahaya permata hati...
tumpang gembira ana tengok keluarga anta...

Ishak Zaini said...

Assalamu'alaikum.

Wah.. Tinggi ikram bapak dengan emaknya.. Mana tak bahagia anak-anak. Allah yubarik fikum..

Zairah76 semakin pantas mengapdate blog..

fuad ansari said...

eh eh.. tuan ni ada talian persaudaraan yg rapat dgn cikgu sue eh.. (",)

comel anak2 tuan.. (",)

Cikgu Sue [CS] said...

tuan fuad,
eh..eh...xde pertalian persaudaraan..cuma asbab usaha agama, dunia ni spt kecil..kami kenal orang yg sama biiznillah..Alhamdulillah.

Ziarah76 said...

CS,
rasanya xde la iras sgt sumaiyah dgn izzah tu. Dunia memang kocik.

marina,
kalau tengok Talhah memang rasa geram, kuat minum susu dia tu, alhamdulillah. hehe

Dr. Ben,
setakat ni sumaiyah dah jumpa 3 orang bernama sumaiyah, 2 orang anak karkun, sorang lagi pekerja di hospital.

Abu Zarim & Peluncur Islam,
t kasih, alhamdulillah


Ishak Zaini,
ikram...ikram...jgn karam
Ada masa sikit cepat2 hupdate, hehe

Fuad,
pertalian saudara seIslam saja.
t kasih.

Ahliacikgukhairul said...

rindu kt diorg semua.. sumayyah 3 tahun sama dgn tempoh masa arwah abah akak pergi..

Anak Pendang Sekeluarga said...

ikram tinggi sungguh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails