Tuesday, September 15, 2009

Sedih....

Gambar hiasan.


S e d i h l a... b r o..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Sebab Ramadan semakin menghampiri penghujung dan akan meninggalkan kita. Tak tahu sama ada berpeluang lagi atau tidak menemui Ramadan akan datang.
Semoga Allah terima amal ibadat kita dalam hal keadaan sempurna. Amin..

5 comments:

مرضيا تي محمد جا ميلي ~ said...

sedih amat jugakk.
sangat benci dengar lagu raya hujung2 ramadhan ni.
masyarakat mcm x sabar nk tinggalkan ramadhan.
sedih lagi.
bila ketidaksukaan atie terhadap lagu raya dizahirkan, mereka marah, jawapan mereka : ish kan dah nak raya.

sedih lagi.

mutakalim said...

atie,
mmg sedey berpisah dgn Ramadan. Tambah sedey tengok gelagat manusia.
Bila 1 syawal, tiba lah Lailatul Jaizah, hari disempurnakan ganjaran, hari kemenangan, yg jika Allah redha kpd kita krn amal puasa kita maka mmg lah patut kita gembira hingga malaikat pun akan turut gembira. Tapi suasana tu perlu ada pd 1 syawal. Gembira pun diiringi dgn amal ibadat, takbir, kesyukuran, ziarah menziarahi mengucapkan tahniah krn dah berjaya puasa sebulan dll, BUKAN dgn tengok TV artis2 menari sana sini, berhibur, maksiat. Tapi gitu lah gelagat sesetengah manusia.

Munir Kangsari said...

layan lagu raya sat...

mbah surip mode ON ha ha ha

Selamat Hari Raya buat Abang Sahbullah yang cute n family

Zulkarnain bin Poniran said...

Allah swt maha memahami hati sang pencari cinta ilhai....
Cari redha ilahi dengan puasa sunat 6 hari syawal.....
Malam lailatul jaizah gugurkan sebanyak mungkin airmatamu, tangisilah kekurangan dan kedaifan diri dan amal sepanjang Ramadhan....
Gembiralah di 1 syawal kerana itu syariatnya....
2 syawal kita raih lagi damai hati dalam puasa dan sabar...
MOGA LAILATUL QADAR MILIKMU SAHABAT....

mutakalim said...

munir dan zul,
Selamat Hari Raya diucapkan, taqabbal minna wa minkum wa jamian muslimin, semoga diterima segala amalan kita.... maaf zahir dan batin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails