Thursday, November 18, 2010

Untuk Ishak dan Umu

Ust. Ishak Zaini
Entry kali ini didedikasikan khusus untuk mengucapkan tahniah yang tidak terhingga kepada dua bloggers iaitu Ustaz Muhammad Ishak Bin Zaini dan Umuanisah Binti Mohd Nor yang bakal melangsungkan perkahwinan pada 26 Disember ini di Pahang seperti yang tertera dlm kad jemputan di bawah:






Disebabkan, insya-Allah, saya dijangka berada di jalan Allah pada tarikh tersebut, saya memohon berbanyak2 kemaafan kerana tidak dapat menghadirkan diri ke majlis tersebut, bagaimanapun, saya dan keluarga sentiasa mendoakan kebahagiaan berkekalan buat Ishak dan Umu. (Bagaimanapun, jika roote jemaah kami ke Lanchang, maka boleh dibawa ke mesyuarat untuk hadir.)
Selain itu, terima kasih banyak2 atas jemputan, insya-Allah nanti ada rezeki kita berjumpa.

6 comments:

Ismi Ijmi said...

hoh, ada juga.
siap ada gambar eksklusif ustaz ishak.

Ziarah76 said...

hehe
gambar diambil dari blog ust. Ishak kita.

Dr. Bentara said...

cayok!

azharjaafar said...

pehh.. glamer la ustaz Ishak..

Ishak Zaini said...

Aslmkm..

Jazakallah syaikh ziarah76 sudi meraikan kami di sini. Tak mengapa tak datang ke majlis kami, tugas menziarahi ummat itu jauh lebih penting dan itu yang patut diutamakan. Tolong doa hidayat untuk kami ye.

Tak lupa terima kasih daun keladi Abg Ben dan bro Azharjaafar.

Gamba saja-saja ni disnap waktu khuruj 40 hari sekitar pertengahan tahun 2010. Sebelum tu bertembung dengan bro Azharjaafar di markaz Jerantut yang sedang keluar dua bulan jalan kaki. Edisi tengah tahun ritu dah tutup buku, ni edisi ujung tahun pulak. Kirim doa untuk kami ye bro Azhar, yang bakal khuruj 10 hari masturat Limbang. Doakan kami nak keluar 40hari hujung tahun 2011.

Ibn Mutalib, maaf berkali saya cuba masuk blog enta tapi asik crash ja. Apapun Jazakallah.

Ismi Ijmi said...

ya ustaz tak mengapa, bukan satu masalah..

mungkin saya sedang update design template blog.

masyaAllah, bro AJ ni jalan kaki 2b?

takaza jalan kaki 2b stat masa saya baru dapat usaha, di markas penanti masa tu syura2 ada targhib khas untuk takaza ni, setelah lebih 20 taun takde di m'sia.

di markas KB skang, ada la beberapa jemaah setahun.
mungkin sebab tafakut yang banyak syarat.

tak silap ada pesanan dari orrang2 lama di Nizamuddin supaya gi IPB/ nizamuddin dalam tahun ni dan tahun depan.

wallahua'lam sebba apa,katanya maulana saad sakit, dan ada ura2 kata markas dunia akan pindah ke saudi, Wallahua'lam. doakan saya abg z76 IPB bulan 5 taun depan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails